Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 31 sierpnia 2014

"Mazurskie runo leśne"...czyli narzuta szydełkowa, z alpaki- skończona;)

Koniec wakacji zbiegł się
z ostatnimi pracami nad narzutą z alpaki. 

Z niewielkimi przerwami dziergałam ją
prawie całe wakacje,
bo nitka jest cieniutka. 


Początkowo byłam nieco sceptyczna, co do ewolucji wzorów kwadratów i brzegu w paseczki. 
Sądziłam, że będzie totalny misz- masz:)

Ale z chwilą  zamknięcia w szeroką ramkę 
wszystkich kwadratów , spodobała mi się bardzo:)

Madzia, dla której ją dziergałam, napisała mi tak;
 ..."prawie jak u nas w lesie, jagodniki z malinowymi chruśniakami
poprzedzielane piaskowymi ścieżkami 
i soczysta zieleń liści "...

Ja widzę  w niej również :
jagody, jeżyny, skoszone zboże, siano, mech,
dróżki leśne, trochę jeziora, poranne mgły i wreszcie cały las:)

Klimat mazurski, bo narzuta jedzie do Mrągowa:) 
starałam się zamkąć w tej ogromnej, 
największej mojej  pracy.
Strona lewa: 

i jeszcze w całości..

Dane techniczne:
Włóczka: Alpaka- Drops
Waga; ok. 2 kg.
Wymiary: 210 x 220 cm.
Kwadraty: 12 x 12 cm, każdy inny:)
Czas pracy; ok. 300 godzin

I tym, sposobem znów mam
wolne moce przerobowe:)


Jesień idzie, piszcie babeczki do mnie, 
"kto pierwszy ten lepszy":)

A ja tymczasem jestem dumna z Polski i naszego Premiera,
 podobnie jak On... 
"I will  polish my english":))
tej wczesnej jesieni:)

15 komentarzy:

  1. mmmmm, ach, och, piękna, zapatrzyłam się - genialny dobór kolorów :) Jesteś WIELKA :) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oniemiałam z wrażenia......... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna! jest prawdziwie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam i oglądam Twojego bloga od roku i podziwiam zdolności i cierpliwość. Narzuta piękna zresztą jak wszystkie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!!! Na jesienne wieczory idealna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękna praca godna podziwu. Wspaniały dobór kolorów . Afrykańskie kwiaty doskonale grają z kwadratami .Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczki moje miłe- dzięki bardzo:))
    dla takich Waszych ocen chce się tworzyc, a chwile zwątpienia i braku weny
    szybko mijają:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem! Cudowna kolorystyka i świetnie ze sobą skomponowałaś kwadraciki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest niezwykla, napracowalas sie nad nia,pozdrawiam serdecznie,ania

    OdpowiedzUsuń
  10. ehh.. no to ja idę schować mój marny kocyk do szafy... ;)
    chyba muszę się jeszcze dużo nauczyć! ale, dopiero zaczynam, więc wszystko przede mną:)
    kocyk śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna jest !!! i jaka duża ! oj chętnie bym się taka otuliła w zimowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się napatrzeć... piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ to piękne - pierwszy raz natknęłam się na Twojego bloga i napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń