Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 2 grudnia 2015

Czerwone, wełniane, żakardowe skarpety:)


Te bardzo energetyczne skarpety już cieszą  oczy
 i grzeją stopy właścicielki:)


Nie bez powodu kolor czerwony chętnie nosimy w mroźne dni
- sama sprawdziłam:)
On po prostu usprawnia nasze krążenie,
 przez co grzeje cały organizm, prócz super właściwości wełny. 


Czerwień dodaje witalności i energii życiowej, 
dynamiki, ekstrawagancji, 
polecany dla osób przemęczonych. 


Jedynie powinny go unikać osoby o cholerycznym usposobieniu, 
oraz bardzo zestresowane. 


No...chyba, że mają zimne nogi:)


Moja Luśka też zainteresowana włóczkami:)

7 komentarzy:

  1. Ależ piękne,chciałabym takie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne...kolor bardzo mi się podoba. Sama mam w planach skarpety...ale jak narazie to tylko plany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda! A te wzorki! Zdolna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Aż szkoda chować je w butach, takie ozdobne. Gratulacje:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fajniutkie aż od samego patrzenia ciepło sie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sobie sprawię podobne, nie zważając na moją choleryczność i zestresowanie, a co tam:)

    OdpowiedzUsuń