Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 22 grudnia 2015

Wełniane, żakardowe skarpety-"Grey and pink" ;)


Tym razem zrobiłam skarpety ze wzorami wrabianymi w innej, 
bardziej młodzieżowej kolorystyce;)


Wymieszałam szarą, owczą wełnę 100%,  z melanżem grafitowym, 
dodałam nieco różu neonowego 
dla ocieplenia całości.


Skarpety zrobiłam na wymiankę za gazetki dziewiarskie,
 to już chyba nałóg:)


Zbierając archiwalne egzemplarze sprzed dwudziestu kilku lat odkrywam, 
(zupełną oczywistość:),
 że moda się nie zmienia a powraca.


Zwłaszcza na wzory, ponadczasowe żakardy czy warkocze. 


Zmieniają się jedynie włóczki i fasony dzianin, 
na "duuuużo" lepsze, ale o tym innym razem.


Dziergając te skarpetki , nie widziałam, że niebawem  
wylecą z  naszego kraju, tym razem do Anglii:)

Wybaczcie jakość zdjęć, ale robiłam je w 
jakiś bardzo szary dzień, 
sorry,
 taki mamy klimat:)

See You:)

3 komentarze: