Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 6 września 2014

Poduszka szydełkowa, okrągła- lawendowa i wrzosowa:) cz.2


Zrobiłam dwie różne strony,
z mięciutkiej bawełny
w kolorach wrzosu i lawendy:)


Obrobiłam muszelkami i jest:)

Dane techniczne;
 - włóczka;  Altin Basak - bawełna merceryzowana,
 - waga; 15 dkg
 - średnica; ok. 40 cm, plus muszelki:)
Wrzos: moja osiedlowa Biedronka ;)
Lawenda: cudownie pachnące   bukiety i woreczki:



Jesień uwielbiam za jej kolory, tanie kwiaty:),
pachnące plony- czyli owoce i warzywa , 
kolory liści...
ale to jeszcze przed nami:)

Zbliża się Ona wielkimi krokami, 
więc aktualnie kończę zaległe chusty
w odlotowych,
 jak zwykle- kolorach:) 


A tu, jako dodatek moje domowe, 
śpiące, futrzaste  królewny na 4 łapkach:)


Do miłego:) 
i słonecznego
tygodnia Wam życzę:)


10 komentarzy:

  1. Urocza podusia, piękne kolory i bardzo fajne to wykończenie muszelkami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię jesień i czekam na te barwy . Zawsze zachwycam się nimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, piękne jesienne kolorki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne, piekne podusie, moje ulubione kolory, pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja sunia też tak sypia, a podusia jak zawsze śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała poduszka, bardzo ładny dobór kolorów i wzorów ;) Podoba mi się!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń