Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 18 września 2014

Kwiatki i serduszka bawełniane- w chłodnych, wrześniowych kolorach:)




Na bardzo pilne zamówienie zrobiłam
te kwiatuszki,
mniejsze i większe, na szydełku,
z bawełny dobrej jakości .





Ponieważ taka praca głównie odbywa się nocą,
zmęczone asystowaniem kocięta
odsypiają w dzień :)



Do miłego mili moi,
cdn.
niebawem:)



"Tęsknota"
Kiedy patrzę w niebo...
nie ma mnie tu, jestem z Nimi.....
plączę nici, niczym Ariadna, by nie zgubić drogi ...
przy świetle Księżyca...plączę myśli i nici,
bo tego mnie nauczyłaś,
Mamo moja...

Trzymam się tej nitki na wietrze, 
jak drogowskazu,
do spraw swoich i dzieci...

Jeszcze nie czas...nie czas na mnie...
Jeszcze chcę poczuć Ziemię pod stopami...
11.09.2014


dla mojej 
Mamy
(16.09.1924- 30.01.1997)  

kochała kolory i wrzosy, 
skończyłaby niedawno 90 lat....

2 komentarze:

  1. To to co kocham - szydełkowe kwiatki! Śliczne kolorki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, jak zwykle piękne :) Pozdrawiam Cię Kasia

    OdpowiedzUsuń