Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 15 czerwca 2012

Coś skończyłam:) czyli przód poduszki itp.

Justynka z bloga Ohhh , Deer! poprosiła mnie o zrobienie przodu poduchy inspirowanej podobną z bloga  Rosa Rot :)
Uwielbiam ten blog, cudowne połączenia kolorów, wzorów i faktur.

Moja wygląda więc tak; ale kolorki w realu ładniejsze, bardziej ciepłe:)







a oryginał z RosaRot tak;



Dane samego przodu poduszki;
- włóczka; akryl
- waga; ok 10 dkg
- wymiary; 54 x 40 cm

Ponadto szydełkuje się prawie samo, na okrągło:)


Cdn.

15 komentarzy:

  1. ale ładnie :) ładnie i ta wyżej ładna i ta niżej chyba w tym roku będę zamawiać jedną na miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko,
    zamawiaj, będzie na lody:))w upalne dni i herbatkę z rumem w mroźne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne poszuszki :) A czy możesz zdradzić mi Krystynko dwie tajemnice??? Pierwsza to - jak przyszywasz spód materiałowy do szydełkowej góry? czy robisz to ręcznie? A druga to odnosnie okragłej poduszki. Co ile oczek dodajesz w rzedach podwójne oczka aby była coraz wieksza i wieksza? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko, nie przyszywam,
    babeczki same przyszywają:)).
    Koło wychodzu mi jak dodaję co 4 słupki, tak na oko:), co drugi rząd, a co drugi przerabiam bez dodawania.
    A przy końcu to raczej co 9-10 -ty słupek.
    Nie mam schematu, tak sobie wypracowałam sama,
    pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam patrzeć, jak świetnie dobierasz kolory. Wszystko wychodzi albo bardzo delikatne, albo z charakterem. Super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysia ale kusisz :))) Te kolory !! Piękna poducha a właściwiej jej przód :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, cieszę się, że masz tylu chętnych na swoje cudeńka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko,
    kuszę jak mogę:)) , dobrze Cię widziec:)) Buziaki!
    Aniu,
    chętnyvch nigdy dośc, byle tylko czas był z gumy i jeszcze ze dwie pary rąk miec:))
    pozdrawiam serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna kolorystyka..slicznosci...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  10. "SAMO SIĘ SZYDEŁKUJE"
    No tak... Ciekawe, ciekawe :)))
    Mi się może za 20 lat wyszydełkuje!
    Cudnie jak zawsze... :)
    podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby taki znany wzór, ale u Ciebie jakoś zawsze piękniej wygląda :) Świetnie dobierasz kolory i.. sama nie wiem, jakich jeszcze czarów dodajesz...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się kiedyś skuszę na te Twoje słodziutkie wzorki :) Nieprzebrane masz bogactwo pomysłów kolorystycznych.
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna poducha się szykuje!
    Podziwiam piękne barwy.

    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, odnalazłam dzięki Anuszce z Tulaj Tulaj i się zakochałam w Twoich pracach, piękne kolory i wzory. moja Mama potrafi szydełkować ( nie tak zawodowo jak Ty ) a ja naturalnie nie odziedziczyłam tej umiejętności po Niej:) Zostaję u Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Aż się chce nad morze i ahoj przygodo!

    OdpowiedzUsuń