Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

2 szydełkowe poduszki w pastelach:)

Bardzo przyjemnie się pracuje z pastelowymi barwami:)

Dodałam nieco morskiego turkusu i różu fuksjowego, by całośc nie była tak rozmyta.

Bardzo się cieszę, że podobają się Wam moje wyroby, ale głównie tylko realizuję Wasze pomysły i wyobrażenia:)
I oby tak dalej!:))



Dane:
-wymiary; 40x40cm z muszelkami:), bez 36 x 36 cm
-waga obu; ok 36 dkg
-ilośc kwadratów; 36 sztuk
-włóczka ; głównie akryl

Słonecznych, ciepłych najbliższych dni Wam życzę:)

11 komentarzy:

  1. I baardzo przyjemnie się ogląda takie pastelowe podusie :)) Śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna, te kolorki takie lekkie, jakby patrzyło się na bukiecik frezji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jak wszystkie Twoje prace. Podziwiam, zazdroszczę talentu:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie one urocze... śliczniutkie podusie☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te poduszki... taka "czystość" z nich bije :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Podobają się, gdyż są pięknie uszydełkowanie przez Ciebie. Mnie można by mówić, a i tak nic z tego nie wyjdzie, to nie taka prosta sprawa. Tym bardziej i tym mocniej się nimi natycham.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczęta, ja zawsze mogę wyruszyc w Polskę....z szydełkiem w ręku i objazdowym kursem patchworku bardzo wesołego:)
    dzięki,
    buziaki dla Was:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. slizne podusie..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nie upieram przy moich kolorach, gdybym pomalowała meble na biało a nie na szaro, gdym mogła pozbyć się ogromnej brązowej kanapy i pufy, gdybym mogła panele wymienić na białe (6 lat temu nie było takiego wyboru paneli, tylko brązową kanapę 3 lata temu mogłam w sklepie kupić od ręki, na inne 2 mc czekać trzebabyło! chciałam szarą, albo turkusową) - wszystko by mi pasowało!!! A takie poduszki w tych kolorach bym wzięła zaraz. Już :)lubię wszystko już! Twoje prace są przecudne i ulubiona okrągła tęczowa do wymarzonego białego domu- konieczna byłaby!
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie ta Twoja rozmyta kolorystyka jest śliczna...

    OdpowiedzUsuń