Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 16 czerwca 2012

Wariacje na temat turkusu:)

Gdy nadchodzi upalne lato, w ubiorze otaczam się turkusem, różem i jeszcze do tego dochodzi wrzos we wszystkich odmianach.
Kocham połączenie turkusu lub morskiej zieleni z bielą, itp.





Turkus rówież wszedł mi sam w ręce w postaci cudownej tkaniny- narzuty, obrusa?
Chyba go powieszę na ścianie pomimo protestu domowników:)
Więc mając pod ręką kłębuszki turkusu, zaszalałam:)





Aparat troszkę przekłamuje i prześwieca kolory i odcienie, słonko robi mi psikusy:) ale co tam...
czasem człowiek musi:)...podzielic się z Wami radością, jaką dają mi kolory!
Widzę też w komentarzach (za które bardzo dziękuję!), że i Was tym zaraziłam troszkę:)
I super!

A dziś mam nadzieję na większą radośc wszystkich Polakow z naszej drużyny, trzymam kciuki!!!
Polacy, jestem z Wami!...
pomimo faktu, że wychowałam się na bajkach z Krecikiem i Rumcjasem ;))

8 komentarzy:

  1. Dawno nie szydełkowałam rozet. Pięknie łączysz kolory. Na Twoim blogu można się poczuć jak na rozkwieconej łące. Ta ostatnia z morską tonacją jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba powstaje kocyk dla mnie...? :)
    Czy się mylę..? :)
    Piękne kolorki,uwielbiam turkus !
    Czy moja zaliczka dotarła Krysiu ?
    Podaj mi ile wyjdzie za wszystko to wyślę po niedzieli.
    owocnej pracy i mołego kibicowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne kolorki...takie letnie...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jedna rzecz piękniejsza od kolejnej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak energetyczne kolory przełamane bielą Super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowy zawrót głowy! Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmm co za letnia świeżość, te kolory pachną piaskiem, wodą i porannym powietrzem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem od czego zacząć...? Jak tu pięknie! Ile tu u Ciebie pozytywnej energii! Ile koloru!
    Twoje prace są cudownie kwitnące i takie ciepłe i kwieciste! A te kolorowe okrągłe rozetki jak kwiaty na łące... Masz fantastyczne wyczucie kolorów...
    Jestem zachwycona. Zostaję u Ciebie na zawsze! ;) - Dominika

    OdpowiedzUsuń