Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 5 marca 2011

Przedwiosenne słonko daje siłę:)











Wreszcie przestawiłam się z życia nocnego na dzienne:))
Niczym stary niedźwiedź wybudzony ze snu zimowego, z radością patrzę na promyki słońca skoro świt.

No tak już mam, że słońca potrzebuję- jak powietrza.

Jedyny mankament to blaski i cienie na zdjęciach, które zrobiłam ostatnio:)

Już jakiś czas temu skończyłam wrzosowo-białą narzutę z poduszką.
Narzuta składa sie z 99 kółeczek, które stały się sześciokątami:)) i 42 w poduszce.

Jak z każdą nowością, wolę już tą formę patchworku niż kwadraty:))
Aż do nowego wzoru:)

Pozdrawiam Was słonecznie i bardzo pozytywnie:)))

13 komentarzy:

  1. Narzuta piękna:)
    Ja sama przymierzam się, żeby dla siebie taką zrobić:)
    ps. mniej więcej ile motków włóczki zużywasz na narzutę??
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem ile motków:)))Martitko, bo mam i małe i duże kłębuszki:))
    A serio, narzuta waży średnio od 1kg do 3kg.
    W zależności od wymiaru:)
    Pozdrawiam Cię również :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna robota... podziwiam pracowitość i cierpliwość :)
    Buziak M.
    P.S.
    Na moim blogu kolejna rzecz z wykorzystaniem Twoich kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i podziwiam nową narzutkę. Wysłałam info na temat seledynowych kwadracików dla mnie. Pozdrawiam-Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny i zachwycający komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny:))
    Anetko, spoko , spoko, jutro zalążki Twoich kwadracików:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to ładne :)) uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam cię systematycznie *_*. Zobaczyłam dzisiaj ciekawy wzorek więc ci podrzucam http://4.bp.blogspot.com/-WYcT_rnHq0c/TXJsYQsCYwI/AAAAAAAAlFM/c7E1TNcEHxo/s1600/DSC09004.JPG Słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że ciebie też fiolet uskrzydla.Słoneczne pozdrowienia z Jury

    OdpowiedzUsuń
  10. Asumini, dzienks....już go mam od wczoraj:))
    Czasem Mrkosia takie fajne narzuty wystawia, i zbiream za Jej zgodą co ciekawsze wzory:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten patchworkowy pledzik prezentuje sie naprawde superowo, kolory modne a i technika tez niecodzienna...sliczny i taki zachecajacy do zdrzemniecia sie na sofie z ksiazka w reku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dotarła dzisiaj do mnie paczka z CANDY- szal jest piękny- dziękuję! świetne kolory narzuty :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna narzuta i podusia:) I w ogóle tu pieknie:)

    OdpowiedzUsuń