Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 11 września 2014

Chusta na drutach- "Malowana"

Teraz, kiedy pora zbioru plonów w przyrodzie,
ja również wykańczam te chusty,
które zrobiłam dużo wcześniej,
jako przerywniki przy większych projektach:)

Czasem kupuję motek kolorowy, zwariowany, 
bo "już" muszę sprawdzić, 
jak ułożą się kolory w konkretnym wzorze. 

I tak było tym razem,
wcześniej zapowiadana chusta,
o TU:) wreszcie doczekała się
mojej cierpliwości i wszycia nitek. 
Do jej skończenia zabrakło mi dosłownie kilku
metrów włóczki, 
więc odłożyłam ją na długi czas...

Ale to już pikuś , detal po prostu:)


Jak widzicie,
moje dwie przylepki nie odpuściły sesji.


Kolory wyszły nieco przygaszone,
jak i pogoda dziś, nieco jesienna,
deszczowa, chmurna.


Strona lewa:


Dane techniczne: 
- wzór: entrelac
- włóczka:  cieniutka, 75% akryl , 25% moher
- szerokość w ramionach: 210 cm, 
- wysokość w dół od karku: 105 cm,
- waga: ok. 15 dkg.



Chusta nie posiada jeszcze właścicielki:)


4 komentarze:

  1. I love, beautiful, colorful!! Greetings from Riga!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory świetne bardzo energetyczne będą wpływały na dobre samopoczucie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kolorowa i wesola chusta, pozdrawiam Krysiu i zapraszam do mnie.ania

    OdpowiedzUsuń