Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 22 marca 2010

Gobelinowe poduszki:)



Pokażę Wam dziś moje poduchy...Upolowane już jakiś czas temu za małe grosiki.
Zawsze jak widzę coś ładnego, rękodzieło, a waham się z kupnem...mówię sobie: czy ja bym haftowała za 8 zł taką poduszkę? A jeszcze gdzie materiał itp..
I wychodzę wtedy ze zdobyczą pod pachą...:)zupełnie rozgrzeszona z moich małych "szaleństw" zakupowych.
Tą w róże mam od dawna, nosi już ślady mojego używania...:)bo zawsze mam ją za plecami, gdy do Was piszę:)
Ta w lilie urzekła mnie niedawno swoim wzorem, mimo, iż kolorystyka raczej nie moja...
Ja to wiecie:) : róże, zielenie, fiolety, cyklameny...

4 komentarze:

  1. cudne te podusie :) sama chętnie bym je przytuliła :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poduszki. W sklepach z używaną odzieżą można cuda czasem znaleźć-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam takie gobelinowe podusie z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń