Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 2 maja 2010

Szydełkowo - na różowo:)




Jak widać nie mam długiego weekendu, ognisk nie rozpalam, nie grilluję:)
Aktualnie robię bolerko właśnie w taki prosty wzór. A to dzięki blogowi Eli :http://elzunia501.bloog.pl/?ticaid=6a180. Jej blog, to "Hafciki Eli". Szukałam czegoś prostego w robocie, a fantazyjnego w wyglądzie:) i znalazłam...
Ela wielokrotnie wykorzystywała ten wzór w swoich robótkach. Jest naprawdę prosty, polecam. I nawet udaje mi się od razu łączyć kwiatuszki ze sobą...czego w ogóle nie umiałam:) Dzięki Elu.
A Wy kochani, odpoczywajcie...:) Ja najbardziej odpoczywam tworząc....:)

4 komentarze:

  1. bardzo fajny wzór może tez skorzystam ślicznie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę prosty, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również go polecam, prosty a taki efektowny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia wie, co mówi:)
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń