Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 1 maja 2010

No i mamy maj:)












Po ciężkim, smutnym kwietniu nadszedł maj...
Uwielbiam ten miesiąc, gdzie wszystko zaczyna kwitnąć; mlecze ( czyli mniszek lekarski), stokrotki, magnolie.... potem pachnie bez( od dzieciństwa kojarzony z moja nie żyjącą już od wielu lat mamą...)...
Potem inne kwiecie- które można było garściami nosić na Dzień Matki.
Dziś sama jestem matką....i właśnie chcę się pochwalić moją córką...:)
Na zajęciach miała przygotować dekorację talerza.
Wróciła szczęśliwa, że mimo, iż się nie przygotowywała do tego jak jej koleżanki, tak ot, z marszu ułożyła i wygrała pierwsze miejsce w pochwałach nauczyciela:)
Lekko zdziwiona nawet....
A ja jej na to, że ma zmysł artystyczny, wyczucie koloru i formy(zupełnie nie wiem po kim, nie wiem....;)
Kochane, chwalmy nasze dzieciaki, ile się da....to procentuje, daje im wiarę i poczucie własnej wartości. Żeby nie było, że jestem nieobiektywna, wkleję kilka zdjęć i innej młodzieży. Zgadujcie, które są mojego dziecka?
Pozdrawiam was ciepło, księżycowo, majowo:)

3 komentarze:

  1. jakie ładne aż szkoda jeść

    OdpowiedzUsuń
  2. To była tylko dekoracja...do dania głównego, ale pewnie dzieciaki na zajęciach zjadły wszystko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi sie wszystkie ale stawiam na 3 i 6 chyba, jeśli dobrze policzyłam...trafiłam?

    OdpowiedzUsuń