Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

Kilka włóczek na wydaniu:)

Mam kilka kłębuszków i wełenek ozdobnych, z którymi raczej nic nie zrobię.
Może któraś z Was się skusi?:)
Co jakiś czas do tego posta dodam inne włóczki, bo mam ich troszkę.
Piszcie proszę pod tym postem rezerwacje, oraz maile do mnie:)

1.Bardzo gruba wełna w kolorze naturalnym :)


Nowa włóczka- raczej wełna 100% .
Wełna jest mięciutka bardzo, mnie "nie gryzie", baaardzo gruba:), luźny splot, jest to jeden odcinek włóczki, bez wiązań itp..

Nadaje się na czapkę, golf itp.:) lub wrobienie w ciekawy sweter:)
Posiadam tylko jeden kłębek: 80 g.
Firma; niestety nie posiadam już metki.
Kolor: naturalny krem, taki waniliowy budyń:)

Cena: 5 zł (plus przesyłka).

2.Włóczka gruba w kolorze morskiej zieleni:)  REZERWACJA 


Nowa włóczka- wełna 25%, akryl 75%.
Wełna jest mięciutka bardzo, "nie gryzie", dośc gruba.
Nadaje się na czapkę, golf itp.:)
Posiadam tylko jeden motek: 50 g.
Firma; Pinguin - made in France.
Kolor: morska zieleń, bardziej zielona niż na zdjęciu.

Cena: 4 zł (plus przesyłka).

3.Włóczka fantazyjna - pastelowy melanż:)


Praktycznie nowa włóczka- polyester 100 %.
Włóczka jest mięciutka bardzo, połyskująca perłowo w kolorze słonecznym, błękitnym, miętowym i delikatnym różu.
Nadaje się na ozdobne wrobienia do czapek, sweterków itp.:)
Posiadam jeden kłębek : 14 dkg .
Włóczka pochodzi z moich domowych zapasów, zrobiłam wstawki do szala - nie chodzony i spruty.

Cena: 5 zł (plus przesyłka).

4.Włóczka fantazyjna - słoneczny melanż:)



Praktycznie nowa włóczka- polyester 100 %.
Włóczka jest mięciutka bardzo, połyskująca perłowo w kolorze słonecznym, kasztana i ecru.
Nadaje się na ozdobne wrobienia do czapek, sweterków itp.:)
Posiadam kilka kłębków : w sumie 20 dkg .
Włóczka pochodzi z moich domowych zapasów, zrobiłam wstawki do szala - nie chodzony i spruty.

Cena: 7 zł (plus przesyłka).

5.Włóczka fantazyjna - słoneczna:) REZERWACJA



Nowa włóczka-polyester 100 %.
Włóczka jest mięciutka bardzo, połyskująca perłowo w kolorze słonecznym.
Nadaje się na ozdobne wrobienia do czapek sweterków itp.:)
Posiadam tylko jeden motek: 40 g.
Firma; Knitting Yarn.

Cena: 4 zł (plus przesyłka).

6.Włóczka igiełkowa, ozdobna, różowa:) REZERWACJA



Nowa włóczka-polyester 100 %.
Włóczka jest mięciutka bardzo, połyskująca perłowo w kolorze pink.

Nadaje się na ozdobne wrobienia do czapek sweterków itp.:)
Posiadam dwa motki x 50 g.
Firma; King Cole- Moments.

Cena 1 motka: 4 zł (plus przesyłka).

W celu zakupu, proszę o komentarz i mail: krystynac66@interia.pl

4 komentarze:

  1. witam:) ja chętna jestem na tą morską zieleń:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ja poproszę Włóczka fantazyjna - słoneczna oraz dwa moteczki tej różowej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zainteresowana wszystkimi wolnymi włóczkami Jeśli masz jeszcze coś do dodania, chętnie odkupię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń