Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 25 maja 2013

Szara narzuta szydełkowa - kwiaty i gwiazdki...czyli "Niebo i Ziemia":)

"Heaven and Earth"
To moja pierwsza jednokolorowa narzuta. 




Jestem z niej zadowolona, tym bardziej, że wzór starałam się rozpracować na oko, czyli ze zdjęcia z przepięknej  narzuty z urokliwego  bloga
Villa Koenig.


Wzór mój nieco odbiega od oryginału, ale efekt jest raczej ten sam:))


Nie ukrywam, że jest bardzo pracochłonny.
Brzeg ozdobiłam już bardziej skromnie, ale pofalowało się wszystko ozdobnie;)


Niebawem ujrzycie ją w całej krasie na pięknym blogu wnętrzarskim:)

Dane techniczne;
Włóczka; mieszanka bawełny i akrylu "Kordek".
Waga: z poduszką ok 90 dkg.
Wymiary; 175 x 120 cm.
Czas pracy; bardzo długo:))

Miłej soboty i niedzieli Wam życzę.


Ps. Nie umiem sobie ustawić tak komentarzy do postów, by móc Wam odpowiadać od razu,
ale bardzo Wam kochane za nie
dziękuję;))

Chce się dalej pracować mając tak wspaniałą publiczność
każdego dnia:))

16 komentarzy:

  1. Prześliczna, taka delikatna, w sam raz do wnętrz ala romentycznych, jak i do surowych jako odskocznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna, ale widać, że praco i czasochłonna. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzuta przecudnej urody. Gratuluję cierpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo interesująco. Czasami przydaje się odmiana. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy na blogu wnętrzarskim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rucianko,
    to już jest efekt końcowy, tylko nie mam zdjęcia całości na płasko, to sobie darowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli odpowiadasz na komentarz, to klikaj pod komentarzem na "odpowiedz" i pisz. Sorki, że zwracam uwagę, ale wtedy nue będziesz musiała wymienić nicku. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Azalio,
      wcześniej nie miałam tej opcji, ale już sobie ustawiłam i dzięki:)

      Usuń
  6. Bardzo lubię szarości, a wzór jest przepiękny. Gratuluję cierpliwości!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Narzuta jest boska, bo takie cudo moze sie udac tylko w zlotych raczkach pod jego paleczka dyrygencka :) Jestem pod niebianskim wrazeniem, podziwiam i marze o czyms takim, ale takie cudo raczej mi sie nie przytrafi, niestety, Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZEpiękna!Jesteś Arcymistrzynią, chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tam się bardziej podoba niż oryginał. Między innymi dlatego właśnie, że taka pofalowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna Krysiu,przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chylę czoła. Piękniejsza o niebo od wzoru *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Narzuta jest przepiękna :) Domyślam się, że będzie stanowiła milutki komplet z poduchą ;)

    OdpowiedzUsuń