Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

Szydełkowa tęcza na bis:)

Już dość dawno temu zrobiłam podobne koła tęczowe.


Teraz miałam wyzwanie, by zrobić klony, lecz o większej średnicy- 50 cm.
Chyba się udało?


Niestety kolory nieco odbiegają od realu, nie wiem, czemu aparat się tak buntuje:((
Nie widać na nich ślicznej fuksji w dwóch odcieniach, zielenie jakieś bure.

Teraz tylko pozszywam te big koła, plus poprzednie i będą z tego wielkie prawie pufy-poduchy:)


Nie podoba mi się ta jesień tej wiosny, oj nie;((
Dlatego dziś chociaż u mnie kolorowo:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo piekne sa te tecze, 50 cm to znaczy sa ogromne i kolorowe ,pozdrawiam Cie, i zapraszam do mnie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyszły te koła i tęczowe kolory są super.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem rzeczywiście lepiej schować się w kolorowej tęczy naszych robótek, niż wyglądać przez okno ...
    Piękne te Twoje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje tęcze :)
    Tylko marzyć o takich pufo - poduchach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłam kiedyś taką poduszkę...

    OdpowiedzUsuń