Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 22 września 2013

Trzy bawełniane, szydełkowe poduszki dla dzieci:)


Poduchy zaczęłam jeszcze w czasie upałów,
skończone dopiero teraz, z różnych przyczyn.



Zdjęcia nie są dobre, ale jutro ma być  podobno deszczowo u mnie, 
więc zaryzykowalam sesję foto dziś- z aparatem tel. syna,
mocno zdezelowanym, ale działa:))

Poduszki mają zagościć  w pokoiku dzieci w stylu skandynawskim,
może nawet dostanę zdjęcia:)
Wszystkie poszewki  są jednakowych wymiarów:) -
jednak ja nie mam takich równiutkich poduszek- wiadomo-
"szewc bez butów chodzi":))




Te trzy poduszki ważą w sumie 45 dkg,  bawełna to perłowy Altin Basak.
Znacie ją już z wcześniejszych moich postów o japońskich kwiatach.

Przyszła pora na cieplejsze dzierganki- chusty, szale , czapki, mitenki , skarpety.
Może i moje sweterki z "nieskończoności" doczekają się niebawem finału?:)

Miłego dziergania  jesiennego Wam życzę:)

17 komentarzy:

  1. Poduszeczki jak cukiereczki. Na pewno się spodobają. Zapięcie na zamek?
    Włóczki lecą???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azalio, włóczki lecą, zapiecie na guziki:)
      Zamek jakoś mi nie leży...:(

      Usuń
  2. A te Krysiu, po ile sprzedajesz?
    nie musisz publikować tego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna poducha- to sam koszt włóczki wyszedł ok 25 zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szydełko w Twoich rękach to magiczna różdżka która wyczarowuje przepiękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne:) ja z tego motywu robię na życzenie mojej siostry pled czarno-biały:)serdeczności i miłego jesiennego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne poduszki! Jak odkryłam Twojego bloga nie mogę się oderwać od oglądania Twoich tęczowych projektów! są cudne! podziwiam szydełkową pracę! moje dwie lewe do szydełka łapki zazdroszczą talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie poduszki to moje marzenie, ale ja nie umiem tak dziergać, więc zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne podusie!! Fantastyczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne podusie! Bardzo mi się podoba, że są takie kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne rzeczy Pani tworzy :) Podobnie jak większość tu zaglądających, nie mogę oderwać oczu od tych cudeniek! Gratuluję talentu i wytrwałości!
    Sama niedawno odkryłam szydełko i pochłonęło mnie ono bez reszty :) Uzależniłam się i nie zamierzam się z tego leczyć ;)
    O ile to nie tajemnica, w jaki sposób Pani chowa nitki w robótkach? Na razie to moja największa zmora :( Robię kocyk dla znajomej i wciąż mi te nitki wyłażą :( Najpierw robię supełek, potem igłą do wełny wszywam w robótkę nić. Nadmiar ucinam, ale po pewnym czasie te końcówki znów wystają :( Na końcu też supeł zrobić? Czy jest na to jakiś inny patent? Niestety te supełki są wyczuwalne i to psuje mi mocno humor i estetykę pracy:(
    Będę wdzięczna za każdą podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne rzeczy Pani tworzy :) Podobnie jak większość tu zaglądających, nie mogę oderwać oczu od tych cudeniek! Gratuluję talentu i wytrwałości!
    Sama niedawno odkryłam szydełko i pochłonęło mnie ono bez reszty :) Uzależniłam się i nie zamierzam się z tego leczyć ;)
    O ile to nie tajemnica, w jaki sposób Pani chowa nitki w robótkach? Na razie to moja największa zmora :( Robię kocyk dla znajomej i wciąż mi te nitki wyłażą :( Najpierw robię supełek, potem igłą do wełny wszywam w robótkę nić. Nadmiar ucinam, ale po pewnym czasie te końcówki znów wystają :( Na końcu też supeł zrobić? Czy jest na to jakiś inny patent? Niestety te supełki są wyczuwalne i to psuje mi mocno humor i estetykę pracy:(
    Będę wdzięczna za każdą podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ładnie, pięknie. Ogólnie takie rzeczy im się bardzo podobają. Ale mam takie pytanie, czy nie trzeba tego czyścić? W sensie nie jest tu potrzebne pranie dywanów. Wrocław, wiem, że oferuje takie usługi. Więc ogólnie przy takich wełnianych rzeczach trzeba uważać. A w szczególności jak jest się alergikiem jak ja. Ale ogólnie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń