Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 28 września 2013

Kolejna, kraciasta chusta na drutach - "Jesienna mgła" :)


Miałam w domu bardzo ciekawą, cienką wełenkę. 
Ponieważ chwilowo z powodów prozaicznych nie mogę dokupić nowych motków,  
by skończyć zaczęte prace, 
(jak np ta różowa chusta- szal) ,
w ramach relaksu :) powstała kolejna chusta robiona metodą
Entrelac.


Niestety, jakieś  dziwne światło padło na zdjęcia, bo tylko częściowo oddają one kolor. 
Włóczka jest raczej gładka, ale z włoskiem jak to u wełny,
więc piksele skaczą sobie dowolnie po kratkach:)


Realne kolory to piękne , ciemne wrzosy i przekwitłe osty, 
nieco szafiru wieczornego nieba, szarości mgieł, brązu spadających już liści ,
zieleni pozostałych na łąkach traw czyli ewidentna jesień

Kolory nie są jednolite, przenikają się wzajemnie, błyszczą delikatnie,
inaczej wyglądają w świetle- może nawet lepiej niż w dzień:)

Jestem na finiszu, wykańczam brzeg, nieco nietypowo dla tych chust. 

Mam nadzieję, że o tym niebawem napiszę;)

11 komentarzy:

  1. Prawdziwe cudo. Prawda,że jesień jest bajkowo piękna. Ciekawa jestem wykończenia tej chusty. Ivaszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super :)) Entelac z cieniowanej włóczki odkrywa, co w niej najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! strasznie mi się podoba :):):) i kolory i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! A kolorki ma jak marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki babeczki:))
    Jak wykończę ten brzeg, i zblokuję, będzie do wzięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam zobaczyć co dobrego u Ciebie Krysiu i widzę, że niezmiennie cuda tworzysz:)
    Moje kolorki! Fenomenalnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, Krysiu,
    jak zwsze piekna chusta, a kolory po prostu przepiekne, apozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń