Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Jesienne róże:) ....czyli mamy słoneczny październik

Zostałam poproszona o zrobienie różanych przodów poduszki,
w kolorach, jak na tkaninie- na ostatnim zdjęciu:)


Przeszukałam swoje przepastne worki włóczkowe i znalazłam potrzebne kolorki.
Prezentuję je jeszcze w tzw. "proszku" -
bo brakło mk włóczki dosłownie na kilka kwiatków:((

Dziś był taki piękny, słoneczny dzień na zdjęcia, że nie mogłam się oprzeć ;)- 
na spacer niestety jednak nie starczyło siły.
Ostatnio zdrowie dało mi do wiwatu- tzn. upomniało się o uwagę.
Brak internetu przez dłuższy czas też mam nadzieję usprawiedliwi moje milczenie.
Teraz nadrabiam zaległości mailowe, straganowe, szydełkowe i inne;)


Bo życie jest tylko chwilką, łapmy więc każdy dzień,
jak to słonko podarowane nam dziś, na kredyt jesieni, prawie jak latem.
Dobrego tygodnia Wam życzę!:)

6 komentarzy:

  1. Tak myślałam , że jesteś chora.
    Dużo zdrowia!
    Kwiatuszki śliczne. Fajnie,że w różnych odcieniach. Będą śliczne poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie uchwycone kolory,poduszki będą super.Dużo zdroawia życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu,
    jesteś bardzo dzielną kobietą, bo chyba w ogóle nie próżnowałaś w chorobie. Jak znajdziesz jednak chwilkę, to jednak skorzystaj z pięknej słonecznej jesieni, żeby nabrać sił na ponure dni, które na pewno nadejdą niestety...
    Patrzę czy fotki mojego szala nie wrzuciłaś, bo mnie ciekawość zżera :)))
    Dużo zdrówka Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu,
    bardzo piekne te kwiatki, takie kolorowe i zlociste, pozdrawiam cieplo, zycze duzo zdrowia, ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,beijokas.
    http://www.titacarre.com
    http://www.agulhaetricot.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń