Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2013

Jesienny szal dla złotej Ani z "Zielonego Wzgórza" :)

Dokładnie tak! Ania ma złote włosy i napisała mi: ...
"jestem typowym rudzielcem, więc może coś w tych kolorach?"
I dała mi wolną rekę w wyborze włóczki i kolorystyki!


Uwielbiam takie zamówienia, mogę się wyżyć  artystycznie i kolorystycznie.



Powiem Wam w sekrecie, że na początku miał to być  szydełkowy, ażurowy komin z kwiatkami, ale ...okazało sie, że kwiatki z powodu grawitacji nie zdają egzaminu z dwóch stron, a szal się zwiększył pod wpływem swojego ciężaru.
Do kompletu jest broszka- kwiat, by szalo-komin jakoś ujarzmić :))


Dodałam tylko nieco swojego, zielonego moheru,
bo wyszły mi oba motki na ten szal, czyli 20 dkg.
Szal jest w kolorach liści na krzewach i drzewach w Ani ogrodzie:)

Następny post będzie nieco spokojniejszy, choć  na drutach mam już nową tęczę:))


13 komentarzy:

  1. Witaj,
    bardzo piekny, taki jesienny, taki rudawo - czerwono - zielony nizewykly, gratulacje, pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko dwa słowa jest śliczny.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szal:) Cudne kolory:) Arcydzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu, nie będę się mogła doczekać listonosza :))). Szal jest cudny! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jesienne barwy. Myślę, że osoba do której trafi ów szal, będzie bardzo zadowolona.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie skomponowałaś kolory, piękny jesienny szal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER;SUPER;SUPER -jest przesliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinacja niezwykła. Cudo!!!
    Szkoda, że nie mam rudych włosów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Guauuuu....que linda, me gustaron los colores y el diseño!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kolory i kompozycja :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten szal, wspaniale dobrane kolory i wzór :).

    OdpowiedzUsuń
  12. ...prawdziwa "sztuka". Gratuluję doboru kolorów, prawdziwy artyzm. Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń