Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 27 października 2011

Coś ..."w żółtych płomieniach liści":)


Nie mogę się napatrzeć na ten cudowny, energetyczny kolor- dlatego jeszcze przed skończeniem wrzucam zdjęcia.
Wczoraj miałam wypadek- a raczej jest to jeden element z szeregu przykrych zdarzeń, w myśl przerobionej przeze mnie zasady - "nieszczęścia chodzą stadami:("
Otóż szafa spadła mi na głowę:(( mam nadzieję, że skończy się tylko na strachu, bólu i koszmarnym guzie.
Trzeba po prostu przeczekać taki czas- niekorzystny układ gwiazd dla nas, nie ma na to rady.
Ponieważ bałam sie normalnie funkcjonować, podgoniłam w łóżku żółtą robótkę- mam nadzieję, że jutro będę mogła całość pokazać:)

Pozdrawiam Was i uważajcie proszę na siebie, korzystajcie z jesiennej koloroterapii:)

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, od razu robi się lepiej jak się spojrzy na ten kolor.Uważaj na siebie!! Głowe ma się tylko jedną.
    Pozdrawiam bezboleśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafa na głowę???Krysieńko!!!Co Ty tam wyprawiasz w domu??? Proszę stanąć w pozycji 'jaskółki' na jednej nodze, oczka zamknąć i dotknąć paluchem nosa!!Jak włożysz palec do oka- masz natychmiast iść do lekarza! No ja nie mogę z Tobą...
    A żółciutkie jest cuuudne!!!!Bardzo podoba mi się ten kolorek, faktycznie koloroterapia jest bardzo wskazana jesienią, gdy nie tylko liście lecą z drzew...ale i szafy spadają:P:D
    Pozdrawiam, życze zdrówka i dbaj o siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, słoneczny kolor. I wzór też cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor i praca. :) Krysiu co Ty z tą szafą tam robiłaś?! Uważaj na siebie! Ja Cię przepraszam, bez uderzenia czymkolwiek w moją łepetynę zapomniałam Ci wysłać za przesyłkę. Dziś zauważyłam to i przelałam już. To skutek uboczny mojego leczenia, wczoraj zapomniałam zabrać pierogów domowych ze sklepiku i musiałam obejść się smakiem. Masakra. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny color i ladny wzor. Najbardziej jednak podoba mi sie co napisalas o sobie:"Tworze, wiec jestem." Hmm,interesujace. Pozdrawiam i mam nadzieje,ze czujesz sie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor obłędny! Powrotu do funkcjonowania życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hej miałam problem z komputerem - ciągle interesuje mnie chusta - mój mail kaczuszka-kasia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo energetyczny kolor.
    Mam nadzieję,że to nic poważnego.
    Dużo, dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać na zobaczenie całości - wzór bardzo ładny :) Lepiej Krysiu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kolor! Aby do lata!;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń