Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

2 poduszki szydełkowe, spokojne, w brązach i beżach:)

Wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia,
poduszki czekały na to kilka dni. 



Jak widzicie, obie mają różne strony, również i tył poduszek jest inny.
Różnią się też wymiarami; mniejsza ma 36 x 36 cm, większa 40 x 40 cm.


Sarenka wpasowała się kolorystycznie,
uwielbia być w centrum zainteresowania:)

Dziś u mnie była tęcza i to nawet dwukrotnie;))
Zdjęcie pierwszej, ogomnej zrobiła córka,
jednak moj komp nie jest kompatybilny z jej aparatem:(


Ja uwieczniłam  tę drugą, mniejszą:)



Dobrego, radosnego i słonecznego  tygodnia
Wam życzę;)

12 komentarzy:

  1. Poduszki sa wspaniale, a Twoja Sarenka jest przepiekna,pozdrawiam.ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poduszki, kolorystycznie kojarzą mi się z plażą. Sarenka urocza.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły te poduszki, kolorki spokojne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. CUUUDOWNE TE PODUCHY I SARENKA oczywiście :) Lubię tu do Ciebie zaglądać :) miłego dnia Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tu do Ciebie zaglądać :) Cudowne poduszki, inspirujące :) miłego dnia Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba zrobiłam dwa wpisy i ten jest trzeci a może nie ... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kabi, dzięki za miłe słowa i cierpliwośc;) ...
      u mnie komentarze publikuję po przeczytaniu, ze wgleędu na dużą ilośc spamu tak ustawiłam:)
      Pozdrawiam Cię kolorowo:)

      Usuń
  7. Jak zwykle zachwycające połączenie kolorów:)))serdecznie pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki bardzo ładne w moich ulubionych kolorach. Sarenka przesłodka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Babeczki,
    dzięki za Wasze oceny, ja zazwyczaj robię nie z tego co w sklepach...a z tego co mam w domu:))więc kolorystyka wychodzi jakby sama...;)
    Sarence przekazałam Wasze słówka, teraz pewnie będzie częściej na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle, cudne. Masz zdolne rączki, nie ma co :}

    OdpowiedzUsuń
  11. Tęcza miejmy nadzieję na dobrą pogodę :) Kolorki jak zawsze cudne :) Proszę Sarenkę-Modelkę podrapać pod bródką koniecznie! Pozdrawiam wieczorową porą.

    OdpowiedzUsuń