Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Bardzo duży, czekoladowy pled - narzuta szydełkowa:)

Już  jestem na finiszu, zdjęcia na gorąco, bo skoro jutro ma padać,
to znów kolory by nie wyszły realne.




Wprawne oko dostrzeże, że jeszcze zostały mi brązowe nitki do wszycia- 
ponad 200:) ale to już pikuś:)
Jest ogromny, nie mieści mi się w kadrze, ani na tratwie:).


Robiłam go z przerwami bardzo długo, nie pytajcie ile czasu:) 
bo nie wiem, nie notowałam dokładnie,
ale sporo wiosny i prawie całe lato...
Dane techniczne: 
Kolory; ecru, niebieski, granat, turkus, oliwka, brąz.

Waga; 2,60 kg.
Wymiary: 200 x 220 cm.
Kwadraty: 168 szt (16 x 16 cm)

Już kolejny raz robię z tej włóczki ,  mieszanki wełny, akrylu i bardzo polecam:)


 Końcówkę lata widzę już w innych barwach:)


27 komentarzy:

  1. Вот это работа! Красота!

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ci dopiero syzyfowa praca...! Ja bym pewnie na to potrzebowala ze dwa lata, a moze i wiecej. Ale za to efekt koncowy prezentuje sie naprawde superowo. No i to zestawienie kolorow, czekolada,. niebieski i turkus - wyszlo rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny pled/koc/narzuta, wspaniałe zestawienie kolorów. Podziwiam cierpliwość. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna,wielka narzuta... chyba na małżeńskie łoże...

    Pozdrawiam Jola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna narzuta, a jaka ogromna. Masz zacięcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny pled,oj wiem ile to pracy kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest genialna!!! Ja nie umiem takich cudów robić, ale chyba zacznę raczkować w tej konkurencji:) Dzięki za adres sklepu z włóczkami. Cudowna praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pled jest piękny...Ja obecnie robię dwa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zestawienie kolorów! Matko jak on się nie mieści w kadrze to musi być ogromniasty!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁAŁ jesteś niesamowita podziwiam -jest piękny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anna Maria napisała mi taki super komentarz i skasowałam go przez przypadek, sorki:) więc wklejam:
    "Bardzo piekny, ale robisz cudowne rezczy, taki jest niezwykly, to nie sa moje kolory ale jest supoer, pozdrawiam,
    ania"

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i uczy cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och! Przepiękny:)Pięknie dobrane kolory. Podziwiam cierpliwość:)Cudooo

    OdpowiedzUsuń
  15. OCH! Przepiękny:) Podziwiam cierpliwość:) Cudooo

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurczę, ale piękny pled!!! taki ogromny!!! podziwiam za ogrom pracy jaki w niego włożyłaś, ale efekt jest powalający :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam, dużo pracy ale efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Noo opracowałaś się , jestem pełna podziwu i dla włożonej pracy i dla efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny i bardzo płacochłonny! I czasochłonny! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękny i bardzo dziękuję za dane techniczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Liczba kwadratów - przeogromna. Ty to masz zacięcie!:) Bardzo mi się podoba praca Twoich rąk i to nie tylko ta!:) Ja rozpoczynam swoją przygodę z szydełkowymi kocykami i już wpadłam po same uszy!:) Serdecznie Cię zapraszam na oględziny pierwszej odsłony kocyka dla mojego drugiego synka jeszcze w brzuszku u mamusi:) http://cyberjulka.blogspot.com/2013/08/alanek-bedzie-mia-braciszka.html. Wszelkie sugestie bardzo mile widziane:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Liczba kwadratów - przeogromna. Ty to masz zacięcie!:) Bardzo mi się podoba praca Twoich rąk i to nie tylko ta!:) Ja rozpoczynam swoją przygodę z szydełkowymi kocykami i już wpadłam po same uszy!:) Serdecznie Cię zapraszam na oględziny pierwszej odsłony kocyka dla mojego drugiego synka jeszcze w brzuszku u mamusi:) http://cyberjulka.blogspot.com/2013/08/alanek-bedzie-mia-braciszka.html. Wszelkie sugestie bardzo mile widziane:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest obłędny! Piękna kolorystyka.
    Serdeczności
    Baja

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny pled! I cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  25. podziwiam wytrwałość.. cudo!:)
    i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń