Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 31 grudnia 2010

Noc sylwestrowa w kolorze bzu:))






Kochani,
minął rok- tak szybko, coraz szybciej za każdym razem pędzi nam czas.

Był to dla mnie bardzo trudny, ciężki czas...ale do połowy.
Druga płowa roku była jakby łaskawsza.
Widać taki był układ gwiazd.
Miałam wiele pracy..ale i wiele szczęścia, sporo nowych dobrych znajomości - z Wami:)).

Dziękuję Wam, że byliście ze mną, wspieraliście w trudnych momentach, pocieszali, dodawali otuchy, dawali nadzieję na lepszy czas.

Życzę Wam, aby Wasz Nowy Rok był dobry i spokojny...tak ot,
po prostu szczęśliwy, małymi szczęściami dnia codziennego:))

Obyście byli optymistami- jak z tą szklanką, która jest w połowie pełna;))

Ja tradycyjnie dziś w domu- z moimi zwierzaczkami- którym trzeba łagodzić skutki szampańskiej i wystrzałowej zabawy.

No i moje... i Wasze(jak widzę:)ulubione patchworki.

Przytulam Was wszystkich wirtualnie:)

12 komentarzy:

  1. Krysiu,
    dziękuje za tak piękne życzenia. Jestem już przygotowana na sylwestrowe wyjście i jak to zwykle bywa czekam na męża, który jeszcze w pieleszach; a mówią że to kobiety potrzebują więcej czasu aby się wyszykować:) hi hi.

    Ja Tobie życzę wielu radości w nadchodzącym roku. Aby rękodzielnicza pasja Cię nigdy nie opuszczała.
    W kwietniu będę przez dwa dni w Gliwicach to może byśmy się umówiły na jakaś kawkę. Co ty na to?
    PS. Miłego wieczoru w odcieniu fioletu; piękne sześciany - jak zawsze.
    Moja kapa jeszcze w rozsypce. Obliczyłam że potrzebuję ok 300 kwadratów, aby osiągnąć rozmiar 214/214 cm. To jeszcze potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie napisałaś! Zdrówka, szczęścia i powodzenia w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu, Tobie i Twoim Najbliższym życzę szczęścia i zdrowia w Nowym Roku. Niech spełniają się Twoje marzenia tak jak i Ty spełniasz je innym; Ściskam Cię mocno.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie i w Nowym Roku życzę tego, co jest zwyczajnie dobre. Kolorki-landryneczki jak zwykle słodkie i ładne. Mam nadzieję, że niebawem zacznie im towarzyszyć zestaw biało-zielony. Krysiu, czy moje miejsce w kolejce drgnęło? Pozdrawiam-Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku i niech Twoje prace rozswietlaja i wzbogacaja kolorami nasz blogowy swiat, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki :))
    I ja ściskam z najlepszymi życzeniami na Nowy Rok dla całej rodzinki ze zwierzyńcem włącznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu, życzę Ci spokojnego Nowego Roku. Pełnego miłości, harmonii, zdrowia i obfitego w zasoby finansowe!:)))
    Jak sobie już życzyć to z gestem;))
    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. You made very nice crochets! I love the colours.
    And you look very pretty on the photo :)
    Best regards, PiPa

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne,piękne,jeszcze raz pieknehttp://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIĘKNE CÓŻ WIECEJ MOŻNA POWIEDZIEĆ :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te fiolety, po prostu bajka!!!

    OdpowiedzUsuń