Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 17 grudnia 2010

Bardzo szybkie dzierganie:)na wczoraj....






Jak widać szalik, który nazwałam "Irlandzkie wrzosowisko" dorobił się gładkiej czapki, w pięknym wrzosowo-fioletowym kolorze- na drutach, wzorem ściągaczowym.
Chusta- tu w trakcie pracy- ma kolor śliwki- czerwonego wina?
Włóczki- to akryl z wełną.
Niestety-śnieżne chmury psują mi nie tylko ostrość ale i kolor zdjęć:((

Do tego wszystkiego mam szpital w domu...ech, zatoki i inne atrakcje sezonowe nas nie omijają:((

Dużo ciepła i zdrówka dla Was w tej przedświątecznej krzątaninie.

Moja choinka i ja niestety jeszcze w lesie....

5 komentarzy:

  1. ładne kolorki !

    pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie u Ciebie i kolorowo , Krysiu . Zdrówka dla całej rodzinki ...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wino śliwkowe po prostu :)Piękna chusta, jak wszystko Twoje :))
    Lewkonia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdążysz ze wszystkim na pewno, wierzę w Ciebie!
    Tak szybko dziergasz te śliczne rzeczy.....szczerze podziwiam.
    Uściski, elka 209

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tutaj u Ciebie bardzo optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń