Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Kolaż serwetek...czyli kwiatki, rozetki i inne ananasy:)

Była sobie pewna serwetka, nazwałam ją kwiatek- wielopłatek:)
Spodobała mi się na tyle , by z bawełny jaka była pod ręką szybko zrobić jej duplikat:).
A normalnie serwetek, jak wiecie nie robię.
Ta jest moja, z bawełny ecru;

 a ta, w kolorze kawki z mlekiem,  była wzorem;


W moje  ręce często wpadają  serwetki różnych wzorów i technik. 
Nie mogę się oprzeć delikatnym koronkom, które mają duszę;)
Tworzą ciekawy  kolaż pracy ręcznej, więc by nie przeszły tak bez echa,
często misterne , 
piękne wzory,  dziś kilka z nich:)

Misterne koronki szydełkowe:




Szydełkowe, kawowe:)



Koronka flamandzka:


Misterne szydełkowe, w odcieniu różanym:)


W przeszłości zdarzyło  mi się już złapać za szydełko i powielić troszkę podobny wzór,  
z cienkiej bawełny, 
jak np. kiedyś  tu
ale póki co, uziemiłam się włóczkami:)

Może kiedyś... zrobię po kolei każdą z nich:)
cdn.:)

5 komentarzy:

  1. Przepiękne te serwetki,a ja dawno też żadnej nie szydełkowałam...jakoś tak się złożyło..;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne serwetki warte zachowania:)).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koronki, sama właśnei też zeczęłam robić serwetki ip rzezywam okres zachwytu krochmalem. Zaraz będę wrzucać zdjęcia na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki śliczne, bardzo fajne wzory - ja chyba w okresie zimowym wrócę do moich zaczętych serwetek:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu śliczny ten Twój kwiatek wielopłatek :))
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń