Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

W szarościach i kolorach - czyli dwa przody poduszek:)

Cieniowany przód poduszki w bieli, szarościach,  czerni to nie mój pomysł :) 
ale zadanie, jakie dostałam do wykonania jakiś czas temu.


Miałam takie właśnie włóczki w domu i tak wyszło, mam nadzieję,
że będzie ok.


Drugi przód poduszki, jeszcze w kwadratach:) 
a raczej w kolorowym, patchworkowym zbiorze:)


Włóczki to akryl i mieszanki.


I tak patrząc na te prace ostatnio, myślę sobie: 
...jak w  moim życiu 
...szare dni, czarne, czasem białe, jak czysta kartka do zapisania...
a czasem kolorowe i radosne:)

Tych kolorowych, cieszących ducha Wam życzę:)


8 komentarzy:

  1. szarości śliczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szarości ładne, a kolorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne powłoczki, ale ja za szarościami nie przepadam. Kolorki to jest to. Dzięki za przesyłkę. Śliczności.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje bardzo mi odpowiadają, bo tak starannie wykonane. Tobie również kolorowych życzę. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są obydwie wersje i ta w szarościach i kolorowa ...no gdybym miała wybierać to był by problem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, niecały miesiąc temu rodziłam śliczną córeczkę i chciałabym zrobić jej pled. Niestety nigdy nie miałam do czynienia z szydełkiem, ale planuję to nadrobić. Mam jednak do Pani pytanie. Robi Pani piękne poduszki, interesowałby mnie wzór na te kwadraciki. Może byłaby możliwość otrzymać na maila od Pani ten wzór? Szukam od rana w internecie, jednak nigdzie nie mogę znaleźć. Może miałaby Pani go rozrysowanego albo jakoś słownie opisanego? Myślę, że rozrysowany dla laika byłby najlepszy (mama mi troszeczke pomoże). Proszę o informację i przepraszam za kłopot. Pozdrawiam - Gabrysia tacka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, chciałam się dowiedzieć czy byłaby możliwość otrzymać od Pani graficzny wzór tego kwadracika co jest w poście? Jestem 100% laikiem szydełkowym, jednak niedawno urodziłam córeczkę i na 1 ur. chciałaby jej taki pledzik zrobić. Byłoby mi bardzo miło gdyby mi Pani w tym pomogła. Pozdrawiam, Gabrysia. tacka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dopisałam, że chodzi mi o te biało-kolorowe kwadraciki. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń