Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 11 czerwca 2013

Poduszka szydełkowa w kolorze czerwcowego, burzowego nieba:)



Skoro obiecałam - zdjęcia są;)
Średniej jakości, ale niestety, chmurzyło się za oknem.



Tył nieco spokojniejszy niż przód poduchy.
Wkład również nieco mniejszy niż ma być, ale mam nadzieję, że się spodoba nowej właścicielce:)
Poducha i serduszka mają zamieszkać docelowo w sypialni, 
być może nawet będzie nam dane je obejrzeć już na swoim miejscu:)

Na serduszka i poduszkę zużyłam 5 motków
marceryzowanej bawełny Altin Basak czyli 25 dkg.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ladna, lubie ten fioletowy kolor, tak ladnie wyglada , taki intensywny i ten niebieski i lekki rozowy,pozdrawiam,ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolory:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu nie widzę burzowego nieba, a lawendowe łany.
    Bardzo ładne poduchy. Zestaw kolorów jakie lubię najbardziej. Pozdrawiam.
    Ps.Czy masz jeszcze do zbycia te zbędne kłębuszki włóczek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kolorystyka kojarzy się z bzami, piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolorki :) na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też poduszka w tych barwacha za mną chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna :)) I znów cudnie dobrane kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi te kolorki kojarzą się z ciastem jagodowym :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam asocjacje z lodami borowkowymi, ktore uwielbiam (no tak, glodnemu zawsze chleb na mysli ;) Ciekawe jak dlugo robisz taka podusie, pewnie dla Ciebie to juz "pestka" ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nigdy nie liczę czasu...bo jak z głowy wzór, to sama wiesz:))
      A to sie popruje kilka słupkow itp. a to się zastanawiam nad nastepnym okrażeniem i tak czas umyka;)
      Buziaki:)

      Usuń