Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 16 lipca 2014

Narzuta z alpaki cz. 3 :) - gładkie kwadraty

Pomalutku wyłania się kwiatowy obraz...;)


Jednobarwne kwadraty będą wplecione w tą narzutę,
różne wzory:)


Na dokładkę wklejam zdjęcie rozkosznej Marysi- w moich...
a właściwie Jej czerwonych, wełnianych skarpetkach:))
Śpi w nich, z czego jestem bardzo uradowana:)

Sezon jak widać... ogórkowy w pełni na blogach..:)
po tygodniowej przerwie bez netu zaglądam.
Pozdrawiam Was z mojego okna,
upalnie, gorąco, burzowo:)




PS
Pytacie mnie jak zamknęłam kwiat w kwadracie...
otóż nie mam wzoru, popatrzyłam na zdjęcie,
które dostałam z netu:) jako inspirację;


Może w wolnej chwili narysuję "co i jak":)

6 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiam z zachwytem piekne, kolorowe narzuty - to male arcydzielo i trzeba wykazac sie kreatywnoscia i cierpliwoscia, nawet sie nie przymierzam do takiego dziela bo sama mysl o zmianie kolorow mnie przeraza :) Narzuta zapowiada sie rewelacynie i bedzie takze lekka i to takze plus - powodzenia. Masz ladny widok z okna. Pozdrawiam cieplo. ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wyłania się coś pięknego! Śliczne kolory, a te jednobarwne kwadraty - super pomysł! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna będzie ta narzuta ! sama planuje sobie wydziergać ale wciąż brak mi czasu :)
    podziwiam Twoją cierpliwość i talent !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się efektu końcowego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Ciebie za te kwadraty, ja nie mam takiej sprawnej ręki do tego jak Ty. Super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. narzuta zapowiada się imponująco - jestem ciekawa efektu :-)

    OdpowiedzUsuń