Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 30 października 2015

Orzechowe, jesienne, wełniane skarpety z warkoczem:)


Przyszła jesień, zakwitły chryzantemy i mimo, że jest jeszcze ciepło,
trzeba pomyśleć o zimnych dniach.



Kasia zamówiła u mnie skarpety, wszystkie z warkoczem:)
Na pierwszy ogień, czyli na druty poszły te orzechowe. 
Rozmiar spory, więc i dziergałam je dłużej, niż zwykle.




Zrobiłam tym razem z podwójnej nitki, mieszanki grubszej włóczki
i cieniutkiej przędzy wełnianej.
Kolor piękny, orzechowy, mięciuchne w użytkowaniu:)



A na drutach kończę właśnie zielone,
utkane z mchu i paproci:)


A oto, jak mój Kocio- Ciciuk:)
przesypia jesienną, szarą aurę.




Po moim wyjściu z łóżka
 ma wszystkie kwiaty tylko dla siebie:)


3 komentarze:

  1. Piękne te skarpety!! ..a te zielone, z mchem;) - już się nie moge doczekac efektu końcowego!! Kicia ma super u Ciebie w tych kwiatkach:)) Moje koty też dużo czasu śpią ostatnio;) Pozdrawiam kolorowo!:)

    OdpowiedzUsuń