Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 4 października 2015

Kwiatowe motywy z bawełny...czyli będą poduszki:)


Dziś zacznę nietypowo, bo od pokazania próbek 
na przód poduszki z bawełny.
Już kiedyś robiłam podobne, dla siebie o tu:)



Uważam ten przestrzenny wzór za bardzo efektowny.


Ponadto skończyłam już przód kolorowej poduszki, 
z dobrze Wam znanym wzorem, patchworkowym.


Brzeg zrobił się prawie sam:), w zamyśle miały to być  kuleczki:)) 
Dojdę do tego z czasem, bo lubię się uczyć nowych wzorów, 
najczęściej metodą prób i błędów- z głowy:))


Obie poduszki mają być uzupełnieniem kolorowej firanki-
tu jeszcze w powijakach, czyli z nitkami, kończę drugi brzeg.


Taka firanka jest ogromnie bawełnożerna, sama waży już prawie 60 dkg.
Ciągle dokupuję włóczkę i się dziwię, że jeszcze i jeszcze:))
No fakt, w międzyczasie podkradłam trochę na poduszki:)


Właśnie z takiej wyprawy do "city"- (czytaj centrum :)
a jeżdżę tam b. rzadko upolowałam zdjęcie- na rynku Katowic kiermasz ekologiczny.
Niestety, nie było mi dane go zwiedzić, więc w biegu ustrzeliłam tylko bajeczną , 
kolorową karuzelę z konikami.

Katowice ewidentnie przekształcają się z czarnych,
industrialnych, w stolicę kulturalną Śląska.
Jest barwnie, kolorowo, radośniej niż prawie 30 lat temu, 
kiedy przyjechałam tu pobierać nauki:)



Tradycyjnie, kawałek mojego, śląskiego zachodu słońca.


Nie namalowałabym tego piękniej:)


A w domu, kocięta przysposobiły sobie podarowany mi kiedyś koszyk 
od lawendowej Kingi- właścicielki firanki i poduszek:)



Uf...udało się wszystko zapiąć jakąś klamrą sensowną;))

Pogody w sercach Wam życzę,
oraz tej słonecznej, złotej jesieni:))

Już przyszła, a ja nawet nie wiem kiedy:)

3 komentarze:

  1. Dziękuję i ja pozdrawiam cieplutko ta jesienną aurą kolorami wypełnioną:)
    Piekne będą poszeweczki, a ten wzór z pierwszego zdjęcia jest po prostu piekny!:)
    Firanka będzie wyjątkowa, już czekam na efekt końcowy:)
    ..no i te pozujące do zdjęcia kociaki:))) hihi:) są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbki do poduszki bardzo mi się podobają, a kociaki sa przesłodkie:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma Pani rację , wzór przestrzenny jest bardzo efektowny ale na pewno nie mniej niż wykonany przez Panią przód poduszki patchworkowej. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń