Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 19 kwietnia 2016

Pastelowe, szydełkowe etui na telefon:)


Mała rzecz,  a cieszy:)


Zrobiłam zupełnie "ad hoc", z potrzeby chwili,
bo akurat musiałam czymś zająć ręce:)


Nieopodal leżał telefon córki, więc czemu nie? 
Skoro jest ładny i nowy, trzeba go czymś otulić;)


Na zdjęciach pozuje mój stary,wysłużony telefon, który już niestety nie działa:( .
 Robił dla mnie i dla Was zdjęcia do tego bloga przez kilka ładnych lat.



Dziś zrobiłam  zdjęcia telefonem córki, dlatego tu go nie ma:)
Taki bawełniany pokrowiec świetnie sprawdza się,
 jako ochrona przed zarysowaniem itp.
Użyłam do tej pracy włóczki bawełniano- akrylowej, a wzór z głowy:)


Wniosek: patchworki u mnie rządzą nadal:)
Wymiary: 8 cm x 16 cm.

A tu taki dzisiejszy kadr domowy:)
z naszej tratwy.



Do zobaczenia mili moi:)

2 komentarze:

  1. Śliczne kolorki - takie radosne :-)
    d.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczne kolorki:))
    Śliczne etui!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń