Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 28 kwietnia 2016

Szydełkowy, kolorowy wałek i moje zwierzęta:)




Tym razem przedstawiam Wam 
mój pierwszy wałek patchworkowy:)


Oczywiście, jak obiecałam, w roli modeli 
Sara


 i Kocio:),
aktor drugiego planu:))


Tu Sarenka nie szczerzy się a wręcz przeciwnie, 
coś mówi...:)


Wałek zrobiłam jako prototyp, troszkę się nie układa, 
bo mam w domu ciut grubszy i krótszy, niż ten pokrowiec.




Wymiary: 
- długość: 45 cm, 
- średnica: 20 cm
- waga: 16 dkg. 



Sesja się dłuży, a wiadomo, na wybiegu modelek praca ciężka:)


No...wreszcie człowiek...(pies:) może odpocząć:))



Do miłego mili moi i pogody ducha, 
skoro tej za oknem chwilowo brak;)

13 komentarzy:

  1. No pięknie i kolorowo:) mam słabość do szydełkowych podusi.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wałek i podusia śliczne, pieski też są urocze :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje podusie. Chyba się skuszę :) Pozdrawiam cieplutko. Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne ! A pieszo i kocio są świetni ☺poczują jak zawodowcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolory! Śliczne :) I zwierzaki też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham, kocham, kocham te kolory a Psina poduje nadzwyczaj godnie!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowności same na czele ze zwierzami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny.walek,pousia.tez.a.Sarenka.jak.zawsze.wspaniala.kocio.tez.na.razie.jest.skromny.wiecej.zdjec.zwierzatek,pozdrawiam.i.dziekue

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szydełkowe poduchy. Piękne i kolorowe. Fantastycznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń