Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 29 maja 2017

Pastelowa, słodka chusta- "Majowe chmury":)


Kończy się maj, a ja postanowiłam sobie, 
że zamieszczę na blogu wszystkie zaległe a zrobione dzianinki:)


I tu właściwie mogłabym powielić wpis z czoraj, o tym, 
że chusta ma być duża, 
o tym, że zrobiłam ją dla delikatnej i romantycznej Bożenki:))


Również powtórzę, że tak dużej jeszcze nie robiłam...
w ramionach ma 2 metry:)) 

I oczywiście znów nie mieści mi się w kadrze
 i zajmuje pół naszej rodzinnej tratwy:))


Za Wasza radą, wkoło wykończyłam błękitami:))



Ponieważ chusta jest zrobiona z kwadratów, 
tyleż nitek razy dwa i jeszcze trochę..;)
 miałam do wszycia....ale udało się. 


Tu lewa strona robótki. 



Do zrobienia tej chusty uzyłam również 3 różnych włóczek, 
w dwóch rodzajach:))



Dane techniczne: 
- wymiary: w ramionach 200cm, wysokość w dół od karku; 100cm
- waga: 25 dkg
- włóczka: moher, akryl z Nako i YarnArt.





Te cudne moherki znajdziecie 
w sklepiku u Liloppi:)) 


I tu podziekowania dla Karoliny, 
za cierpliwość i długie gadki na temat jaki kolor do jakiego pasuje;)).
.. jaka grubość do jakiej, jaki metraż i jeszcze tysiące pytań online...
...a przesyłka ekspresowa!



No, a teraz czekam na piękne zdjęcia plenerowe:)))

6 komentarzy:

  1. PRZEPIĘKNA!!!
    Mam ochotę też dla siebie taką zrobić:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna.chusta,gratuluje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, romantyczne i delikatne kolorki, fajnie połączone - bardzo przytulna chusteczka! Pozdrowionka, K :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne słodkie kwadraciki,połączone dały fajny efekt.Świetna chusta.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń