Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 31 maja 2017

Duży, szydełkowy kwadrat z nowej włóczki:)


Kilka dni temu, w międzyczasie, który każda dziewiarka posiada...:)
zaczęłam nowy projekt. 


Po prostu zerkała na mnie nowa włóczka 
i prosiła, weź mnie i zrób:))



A serio, testuję, tym razem dla siebie, 
nową włóczkę Arya Ebruli.
I już ją uwielbiam;)) 
Początkowo kupiłam ją sobie, 
by wydziergać sweterek, czy sukienkę na drutach. 


Ale włóczka jest delikatnie skręcona, cieniutka, 
wybrałam więc szydełko. 

Włóczka to mieszanka : 
80 % premium akryl, 10% alpaka, 10% wełna. 

Do złudzenia przypomina samą alpakę i tak się zachowuje. 

Jest mięciutka, rozwija swoje włoskiw trakcie pracy,
 dzianinka jest lekko lejąca.


Przejścia kolorystyczne są cieniowane i długie, 
co bardzo lubię we włóczkach.


Wybrałam tak na spróbowanie tylko dwa kolory: 
Elegancja i Sen- tak je nazwała Karolina z Liloppi:)

Czyli mam elegancki sen na szydełku....:))


Pewnie będę musiała jeszcze dokupić jakieś motki, 
być może te same, a może zupełnie inne..:) 
ale to wszystko wyjdzie w "praniu", 
czyli jak wiatr mi zawieje;)) 


Do miłego mili moi:) 
Następny post planuję z czymś dla dzieci:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz