Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 25 września 2010

Przewrotność słoneczna..czyli miałam szyć:)







Nie wiem jak u Was, ale u mnie lato:))
I oby jak najwięcej słońca było tej jesieni(na przekór prognozom).
Jakiś czas temu dostałam prezent - letnią torbę szytą przez zdolną kobietkę z Chałupkowa:)
Torba jest lekka, w środku wszyta podszewka, duże kieszonki:)
Wisi mi na przedpokoju, co dzień na nią patrzę i się uśmiecham, bo ozdobiona jest w optymistycznych kolorkach. Dziękuję Gina:))

A ja z kolei zaprezentuję Wam dziś swoją torbę na zakupy - z juty.

Ozdobiłam ja motywem dziewczynki Sarah Key.
Pamiętam ten motyw z dzieciństwa..ale dopiero cud techniki- czyli internet pozwolił mi odkryć, kim jest autorka tych słodkich postaci.
Przypomina mi motywy malowanych dziewczynek Olgi Boznańskiej.
Kiedyś wyszła seria kartek okolicznościowych z takimi portretami - nieco smutniejsze są jej obrazy od grafik Sarah.
Pamiętacie?

A..miało być o szyciu...:)
Otóż już bardzo długo motywy dziewczynek czekały, aż zasiądę do maszyny i stworzę im proste, lniane tło w postaci zwykłej torby z uszami.
A tu wpadła mi w ręce gotowa torba- wykorzystałam klej i jest:))
Wkrótce inne wersje.

Radosnych dni wolnych Wam życzę:)

2 komentarze:

  1. Krysiu, Olga Boznańska to moja ukochana malarka.
    Lato? Jakie lato? Smutek jesienny jedynie. Może dlatego więcej na Twoim blogu kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na wykorzystanie lalki... mam tą samą tkaninkę i nie mam na nią pomysłu...

    OdpowiedzUsuń