Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 1 września 2010

Czy ja umiem się bawić;)?




Zostałam zaproszona do zabawy w "Lubię"...przez Darię z Kolorowego Zacisza:)- dzięki.

Ja zapraszam do zabawy moich wszystkich, codziennych gości:)) blogowych. 

Lubię: 

1.- moje dzieci( zazwyczaj...:)

2.-moje zwierzaki- bezwarunkowo

3.- księżyc- zawsze:)

4.- słońce-gdy go potrzebuję jak powietrza

5.- gwiazdy- za to, że spadają i dają nadzieję:)

6.- kolory- fiolet, róż, zieleń, biały, czarny...a czasem inne:)

7.- poziomki -bo są zawsze w moje urodziny...

8.- słodycze- żeby poczuć się dzieckiem...

9.-wiatr - najlepiej we włosach;)

10.-morze- o każdej porze:)...roku

Listę mogłabym wydłużyć o to, czym się zajmuję na blogu...ale przecież to wiecie:))

Dołączam Wam troszkę mojej codzienności i księżyc za dnia z ciekawą , różową łuną.

Lala śpi na kompie przy mnie co dnia- też ma swojego misia- śpiocha:))

Pozdrawiam dziś bez szydełka:))


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz