Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 15 września 2010

Malinowe i różane bamboszki :)




Kolejne miękkie i kobiece ocieplacze stóp:)
Zrobiłam je nieco wyższe, żeby nie spadały z pięty- bo córka mi taką reklamację zgłosiła:(.
Czyli wniosek z tego, że też mam swoją "pietę"- jak Achilles:)
Jednym słowem- papućki zmieniły się w bamboszki .
Ozdobiłam je różyczkami z pastelowej wełny- niczym broszkami:).


Nawiasem mówiąc, tylko my, kobiety potrafimy dostrzec różnicę:))w nazewnictwie garderoby.
Bo zazwyczaj mężczyźni nie wiedzą czym się różni sukienka od spódnicy....:)

No..ok..nie wszyscy.

Buziaki posyłam dla Was- słodkie jak syrop malinowy:)

4 komentarze:

  1. na mroźną zimę w sam raz :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Krysiu, że to moje papucie? ;-b Cuuuuuuuuuudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje Dario będą równie piękne:))
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu rozkręcaj produkcję, bo wrony kraczą, że przyszła zima ma być mroźniejsza od poprzedniej.
    Brrrrr.
    Ściskam, elka

    OdpowiedzUsuń