Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 25 czerwca 2011

Moja córeczka, mażoretka ....:)




ma dziś swoje 19 urodzinki :).
Jest dla mnie jak promień słońca, pachnący kwiat, po prostu małe a częste chwile szczęścia.
Często dziękuję Bogu za to, że ją mam.....

Dziękuję Ci córeczko, że mnie wybrałaś!:))

Bo wiecie kochani, że to nie my...a dzieci sobie nas wybierają:)

A ja zapraszam Was do obejrzenia kilku migawek z jej pasji i dnia codziennego
( mam nadzieję, że mi za tą prezentację głowy nie urwie:))

9 komentarzy:

  1. Córcia jak widzę urodę odziedziczyła po mamusi :) Gratuluję Ci Krysiu i posyłam najserdeczniejsze życzenia dla Twojego Szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obu Wam gratuluję serdecznie, córci jubileuszu i mamy, mamie ... córci i pełnoletniego szczęścia :)))
    BUZIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknymi kobietami jesteście obie.
    Serdeczne życzenia urodzinowe dla córki i pozdrowienia dla Ciebie, Krysiu

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy bym nie pomyślała,ze taka młoda mama może mieć taką dużą córcię- obie piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną masz córcię Krysiu - podobna do Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. JA TEZ UWAZAM ŻE TAK URODZIWA JAK MAMA CHYBA JESTES OGROMNIE DUMNA I MASZ Z CZEGO

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję mamie, gratuluję Córci, obie jesteście śliczne i podobne do siebie :)) Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji urodzinek

    i masz racje to dzieci nas wybieraja- usmiech do moich aniolkow,ze choc przez chwile byly ze mna i do moich dzieciaczkow,ze chcialy zostac :)

    a cora przesliczna i jak widac zdolna.super

    OdpowiedzUsuń