Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Mam problem ...i czapka dla psiaków:)

Od kilku dni mam problem z komputerem, nie wkleja mi zdjęć:(((,
musimy się udać do fachowca.
A mam Wam do pokazania sporo, narzutę i poduchy z alpaki, pracę nad nowym pledem, kilka czapek z warkoczami i....żakardowe, lub jak to inne babeczki mówią- wzory wrabiane:)
Napadło mnie, tak dla siebie... bo metoda jest bardzo pracochłonna.
Ale ja nie o tym.

Chciałam Was zachęcić do kupna mojej szydełkowej czapki - o wdzięcznej nazwie- "Morski piasek".
Już jakiś czas temu wystawiłam ją na naszych blogowych targach.
Jednak sądzę, że cel charytatywny dla psiaków i kociąt z Domu Tymianka,
nie tylko ogrzeje czyjąś głowę, ale i jakieś zwierzęce serducho:)





Oryginalna czapka typu worek, ręcznie robiona przeze mnie na szydełku.
Modny fason- opadający luźno z tyłu.

Jest bardzo kobieca i twarzowa.

Włóczka: wełna,akryl, boucle'e, tasiemkowa ozdobna.
Kolory: jak na zdjęciach.
Obwód głowy: 52-56 cm, wysokość czapki 30 cm.
Jest bardzo ciepła, miękka i miła w noszeniu.
Wykonana w jedynym, niepowtarzalnym egzemplarzu.

Cena: 25zł  przesyłka gratis.

W celu zamówienia proszę o komentarz pod postem i mail: krystynac66@interia.pl

1 komentarz:

  1. Jakie ja mam zaległości :)) Chwilę człowieka nie ma, a tu tyle pięknych prac widzę, że u Ciebie zima już zagościła :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń