Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 12 marca 2013

Były rozetki i kwiaty, teraz kwadraty:)

Zaszydełkowałam się totalnie, mam  w wirze pracy trzy narzuty, każda inna :)
Ma to i swoje dobre strony, bo  tak bardzo nie przeciążam już szydełkiem stawu dłoni,
na korzyść zszywania elementów kwiatowych.


Zima u mnie ma się dobrze, moja psyche za to gorzej,
no cóż,
kto powiedział, że ma być z górki?
Pracuję więc spokojnie i śledzę przebieg konklawe,
wszak żyjemy w ciekawych czasach:)

4 komentarze:

  1. So lovely! you make the most beatiful blankets. I will be your follower from now on...
    Ana BC
    Guatemala

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam do Ciebie przez przypadek i od razu dodałam blog do obserwowanych, ponieważ jestem pod wielkim wrażeniem Twojej precyzji, doboru kolorystyki i wszystkiego co tworzysz :) coś bajecznego. W tych kwadratach dobrałaś moje ulubione kolory i nie "słodzę" tutaj tylko piszę szczerze :)
    przy okazji zapraszam Cię do mnie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/03/candy.html
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysieńko, wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i również zdrówka. :* Jest chyba widziałam kiedyś w szpitalu ale w ten ziąb łazić z chorymi nerkami to dopiero bym sobie poprawiła. Nawet nie wylazłam po chleb dziś bo nie miałam sił. Biorę leki i jakoś się męczę dalej. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu wszystkiego naj choc spoznione :)

    a nowy projekt sliczny bedzie kolorki rewelka

    OdpowiedzUsuń