Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Koszyczek wielkanocny z patchworkiem:)

Dostałam dziś niespodziewny prezent, zdjęcia mojego pledu zrobionego jakiś czas temu:)


Sama nie robiłam sesji tej narzucie, bo u mnie jakieś pochmurne, bure dni wtedy były. 
I tak czekałam i czekałam...aż wreszcie są:)).


Pled jest średniej wielkości, w całości z włóczki Bergere de France Ideal.

U mnie śnieg z bajki o Królowej Śniegu pada...:), taki bożonarodzeniowy.
Ale nie szkodzi, to po prostu będą niezapomniane Święta z nadzieją na wiosnę w tle:))

5 komentarzy:

  1. ...no to wielkanocnego zajączka już masz Krysiu:-)))
    Zdrowych, spokojnych, pełnych miłości i radości Świąt życzę Tobie i Twoim Bliskim. Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to jest śliczne! I to mówi osoba, która nie lubi koloru różowego :))). Po prostu w takiej "aranżacji" jest piękny! Długo to zaglądałam, nie mając jeszcze konta na bloggerze. Zachwycała się i inspirowałam. W końcu mogę komentować i wyrażać swój zachwyt :)

    pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! nic dodać nic ująć...

    OdpowiedzUsuń