Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

Nadmorska wiosna:)

Do szczęścia człowiekowi potrzeba tak naprawdę niewiele:)


Mnie akurat słonecznej wiosny, zieleni i kwiatów.
A już za chwilkę, gdy będzie cieplej, zatęsknię za naszym morzem.
Wpadły mi w ręce zdjęcia mojej koleżanki, z wiosny w Ustroniu Morskim :)
To nasza przyroda, tylko zeszłoroczna...o tej samej porze.






A latem...polecam wczasy u Eli:)
Dom na uboczu, na granicy Sianożęt i Ustronia, bardzo blisko do tej plaży. 
Pyszne jedzenie i bardzo miła gospodyni:)



Dziś Wielki Czwartek, mamy nowego Papieża,
który podąża ścieżką wytyczoną przez Św. Franciszka.

Mieszkam w Parafii z klasztorem Ojców Franciszkanów, tuż za ich "płotem":).
Są radośni, życzliwi, latem chodzą boso w sandałach...no niektórzy:)

Przepych w życiu jest mi raczej obcy...kocham zwierzęta, rozumiem potrzebujących.

Do życia potrzeba nam niewiele materii...
...pomyślmy dziś o tym.

3 komentarze:

  1. Już myślałam, że tegoroczna żaba, chyba bym ją pocałowała, żeby przyszła wiosna.
    Wesołych świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też myslałam,że nad morzem wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, oj tam:))
    Przyjdzie wiosna i nad morze i do nas:))
    Buziaki dziewczęta!

    OdpowiedzUsuń