Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 22 marca 2016

Kto śpi na tęczowych poduszkach?...czyli ogłaszam konkurs :)

Na moich tęczowych poduszkach śpią koty, 
zmęczone całonocnym polowaniem....:)


Wtedy jedna poducha nie wystarczy:)


W szare, pochmurne dni dziewczynkom dodają wigoru:)


Te zdjęcia dostałam dziś od Justynki:)
Dziękuję bardzo. 
Takie naturalne cenne są dla mnie zwłaszcza za to, 
że w Waszych domach moje "szydełkowce" czy inne dziergane, 
użytkowe przedmioty "żyją";)
Nie tylko, tak  jak u mnie leżą na płasko, grzecznie:))

Czy ktoś jeszcze zechce się ze mną podzielić swoimi zdjęciami
 z pieleszy domowych?
A może powinnam ogłosić jakiś konkurs?
To nadsyłacie, proszę,do końca kwietnia;)
  Ja pomyślę i ogłoszę:)) nagrodę, niespodziankę.
Zdjęcia będę publikować w zupełnie osobnym poście
 każdy będzie mógł  głosować, dodając komentarz.
Wygra to zdjęcie, które zbierze najwięcej Waszych głosów:

Ciepła i słonka Wam życzę na ten pracowity tydzień:)

2 komentarze:

  1. O proszę :) Nawet milusińscy potrafią docenić to do dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  2. same słodziaki z Twoimi poduchami :)

    OdpowiedzUsuń