Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 2 sierpnia 2012

Rozpanoszył mi się turkus ...w upale:))

Zupełnie logicznym wydaje się fakt, że przy ogromnych upałach szukamy chłodu i cienia.
Zawsze jestem "za...a nawet przeciw" :), by słuchać swojego głosu wewnętrznego, czy to przy wyborze jedzenia, ubrania itp:)
Najczęściej wybieramy w sklepie te produkty, których pierwiastków nam w organiźmie brakuje:)
bo przecież jemy również oczami:))

A skoro do lazuru mórz południowych mam daleko, jakoś latem, mimochodem wybieram chłodzący turkus.

Taką nieco naiwną biżuterię zrobiłam sobie już dawno, ale są tam i kryształki górskie i prawdziwe turkusiki.

W związku z tym upałem:), zupełnie nieracjonalnie.....weszła w moje posiadanie cieniowana włóczka turkusowa, Himalaya Padisah.....która nie tylko zawojowała mnie ale i moje drutki:)
Wcześniej dwa razy odkładałam ją na półkę w pasmanterii, że przecież mam tyle włóczek w domu i naprawdę jest co robic:) a z kaską wiadomo...

Uwierzcie mi na słowo, nie dało się, nie dało:))
Córka kupiła mi kłębuszek na dokończenie "kociego ogona"z porzedniego postu, (który skończyłam, a jakże!:) a nawet zaczęłam czapkę do niego dorabiać na szydełku i znów brakło włóczki:((
i ten cudowny turkus, mój:)
Bo wiecie, jedne z nas poprawiają sobie humor butami, szmatkami, kosmetykami, ja czasem czekoladą i włoczką! Najlepiej miękką i wielokolorową:))

I na koniec chwilka miłego uśmiechu;
Wchodząc do domu z włóczką , moja córeńka od progu opowiada mi tak:
Wiesz Mamo, wchodzę, a Pani od drzwi mi mówi...
-No nie wyparłaby się Pani Mamy:)).... poza tym poznałam Panią po psie:))

Buziaki spod wentylatora Wam posyłam:)

PS.
- kolczyki kupione ok 5 lat temu- 4 zł
- koraliki- hand made własny z tego co miałam w domu, już noszę jakieś 5 lat:))
- bluzeczka turkusowa, bawełna haftowana- ok 1,50 zł SH:)
- tunika z cekinami i chusta z koronką- podarowane od rodzinki:)
- buty - kupione rok temu w sklepie Strefa Niskich Cen- 29,90 :)

6 komentarzy:

  1. Popieram turkusy i wszelkie morskości w tym skwarze. Uciekłam do domu, bo nawet w cieniu naszej wiaty nie dało się dziś poczytać, a jest już prawie 17.00 :))) Przydałoby się morze, albo chociaż basen gdzieś bliżej.

    Obie się siebie nie wyprzecie, taka prawda :))))
    Miłego chłodku pod wentylatorem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tu niebiesko och pięknie!! przeniebiesko! uwielbiam♥:):)
    Pozdrawiam niebiesko☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż generalnie moje ulubione barwy to czerwień ww wszelkich odmianach, jednak właśnie turkusy i błękity uwielbiam latem, w takie upały jakie ostatnio miewamy. I jak pięknie wyglądają na opalonej skórze :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :)) Nawet buty dopasowałaś do reszty... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju co za powiew lata! Tunika przepiękna aż żałuję że w turkusach mi nie do twarzy. Ładne kompozycje zdjęciowe!

    OdpowiedzUsuń