Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2016

Wszywać, nie wszywać? czyli "Pacific Aqua" cz.2:)


Pamiętacie jak w lutym, o tu:) 
pisałam Wam o grubaśnym swetrze w moich ukochanych kolorach? 
A jakże, skończyłam go jeszcze w marcu, 
obłożyłam lawendą od Kingi:) i schowałam do szafki. 
Na wiosnę przyszła do mnie Basia- ta co pięknie szyje:), pokazałam jej mój płaszcz. 
Powiedziała, że cudny! No nie ukrywam, że i mnie się podoba;)
Już po kilku dniach, nieśmiało oglądałyśmy w necie zwisające nitki na dużych swetrach w formie frędzli i zostałam przez Basię bardzo obsztorcowana: 
"Widzisz, nitki modne są...a Ty głupia wszystko wszywasz!:) 
Kończ go i pokazuj, bo się nie mogę doczekać:)"

No i ja znowu, zajęta czyś innym, czyli kocykami  lub poduszkami,
 odłożyłam do lawendy mojego "Aqua"
Ale kiedy już dziewczyny na blogach  prezentują 
 swoje "swetrzyska" z nitkami, pokazuję i ja:)





No i tak myślimy z Sarenką; wszywać te nitki, nie wszywać? 
Mnie podoba się bardziej prawa strona, bez nitek. 
Ale gdyby komuś się spodobał płaszcz z nitkami....
chętnie okiełznam  je jako frędzle, oraz dorobię nowych:))
Nie będzie to łatwe, bo część nitek w rękawach przekładałam przy zmianie kolorów, 
ale i z tym sobie poradzę. 
Płaszcz ma mieć swoją premierę niebawem,
 tylko gdzie biega ta moja opalona, smukła modelka? 

Bardzo mi pomożecie, gdy wyrazicie swoje zdanie, co zrobić z tymi frędzlami:))
Plis , plis , plis...;)
A ja wracam do skarpetek:)

6 komentarzy:

  1. Piękny, piękny! Przymierzałam. Leciutki, mięciutki i cieplutki. No i te kolory... ( a z frędzlami to nie wiem co zrobić - wszyć albo dorobić ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Schować zawsze zdążysz :) Mnie się podobają, no i są modne teraz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym wszyła
    w swertzysko CUDOWNE !!!!
    w moich kolorach :) boskie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. frędzle wszywaj - dodają lekkości, a sweter zapiera dech - super fajowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostawić nitki! Na sprzedaż? Ja chcę! Za ile? Tylko na chudą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu piekny! Chaos lubie ale w innym wydaniu, wiec ja tam wole nitki chowac ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń