Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

O tym jak poduszka jest serwetką ...czyli moje szydełko w Waszych domach:)

Uwielbiam dostawać  takie zdjęcia, gdzie widzę, 
jak Wasze pomysły a moje prace ręczne:)) przynoszą
ciekawe efekty.


Często piszecie mi w mailach, że spełniłam Wasze marzenia,
dziękuję- to bardzo...bardzo miłe:)
Dziś poduszka i serducha , które widziałyście u mnie na blogu wcześniej- już w domu Iwonki:)
Chwilowo tylko poduszka pełni rolę serwety:)), 
mam nowe zadanie: wydziergać kilka mniejszych, wrzosowych serweteczek.


Nie wiem, jak to się dzieje, ale sama wybierałam odcienie wrzosu,
a jednak pasują kolorystycznie do całości, której wcześniej nie widziałam:).




Bardzo lubię Wasze aranżacje domowe, wkrótce będzie post o szarej narzucie:)

Dziś buziaki tylko posyłam:)

2 komentarze:

  1. Witaj,
    Te serduszka sa wspaniale, serwtko - poduszka tez pieknie wyglada, pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. haha! potrzeba matką wynalazku :D

    OdpowiedzUsuń