Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 15 lutego 2014

Szal kwiatowy- "Hiacynty Pani Wiosny" czyli... Floral scarf- "Mrs. Jacinta Spring" :))

Skoro słonko za oknem, temperatura rośnie, jakoś się lżej robi na duszy:)
Można włożyć cieńszą kurtkę, czasem nie trzeba nawet czapki:)
Jeszcze nie wiem, czy jesteśmy bliżej wiosny czy dalej...
ale parę dni temu namotałam takie lekkie, kwiatowe "coś"  na szydełku.


Użyłam  delikatnej, cieniowanej włóczki moherkowej
dobrałam "małe co nieco" z moich zapasów  domowych:) 
I powstał szal. 



Bardzo lekki, zwiewny, w kolorach hiacyntów:)
i przedwiosennej ziemi,
jeszcze bez zieleni świeżej, wiosennej trawki. 


Mój domowy hiacynt różowy już przekwita , 
więc pozwoliłam sobie na pokazanie Wam zdjęcia z internetu:) 
Czyż kolory nie są prawie identyczne? 

Źródło; "Forum ogrodnicze.info."


Dane techniczne; 
- wzór: japońskie kwiaty
 - włóczka:  moher, wełna, akryl- różne
  - szerokość : 40 cm,
  - długość : 170 cm,
  - waga: ok.15 dkg.

Szal można nosić cały rok, do jasnych, wiosennych płaszczyków, 
letnich sukienek itp. 
- nie tylko dla blondynek:)



9 komentarzy:

  1. Piękny!!! Bardzo mi się podoba:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy:) ..wygląda tak... zwiewnie i romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki romantyczny i bardzo delikatny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki śliczny! i na pewno bardzo mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny :-) kolorki są niesamowite :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ! takie kolorki lubię :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń