Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 27 lutego 2014

Pastelowe kółeczka bawełniane:)

Pewnie to powiew wiosny i więcej słońca za oknem sprawia,
że zaczynacie myśleć o bawełnianych kwiatkach, 
narzutkach, poduszkach itp.



Na moim szydełku znane Wam kółeczka, z kolorowej, pastelowej  bawełny,
bo tym razem poproszono mnie o powiększenie kocyka dla dziewczynki.


Praca ma się ku końcowi, niebawem zdjęcia "przed i po":)
A w międzyczasie dziergam kwiatuszki mniejsze i większe,
takie namiastki wiosennego nastroju.

4 komentarze:

  1. Piekne kwiatki, takie kolorowe i wiosenne, wiosna , wiosna , ach to TY,pozdrawiam Cie, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. to się nazywa sporo, sporo kolorów :) czekam na efekt końcowy :)

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to może dla mnie? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kolorowo i wesoło u Ciebie, Twoje prace napawają optymizmem, ciekawa jestem efektu końcowego, na pewno będę tu częstym gościem:)) Zapraszam do siebie, do małego na razie grona obserwatorów, myślę, że z czasem się powiększy bo jestem na początku mojej drogi blogowej. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń