Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

Chusta szydełkowa - "Czekolada z dziką różą ":)

Z tej włóczki robiłam już szal  - tu:)
chustę , mitenki, beret itp. tu:) i  tu:)
Kiedyś zaczęłam kawałek chusty, zostawiłam, bo było coś pilniejszego do wykonania,
a teraz na spokojnie,
wyciągam takie "kwiatki" i wykańczam.
Nadałam jej słodką nazwę ,
bo jest tu kilka odcieni brązu,  delikatny, pudrowy róż i biel-ecru i mocny róż -
czyli praktycznie kolory kwiatów dzikiej róży.


Dane techniczne:
  - wzór: autorski
  - włóczka:  Moher Special Ebruli, 10% moher, 10%wełna, 80% akryl,
   - szerokość w ramionach: 190 cm,
   - wysokość w dół od karku: 110 cm,
   - waga: 20 dkg.

Pokażę Wam kawałek mojego zagraconego miejsca do pracy:) 


Tu piszę do Was i dziergam:)
Jak widać zawsze znajdzie się towarzysz (-ka:) 
Tu moja Sarenka patrzy przez okno, chodzi jak kot, bezszelestnie:) 
Może córka mi głowy nie urwie za to zdjęcie:)



A w następnym poście będzie już wiosennie,
delikatnie, lekko  i kwiatowo:) 


6 komentarzy:

  1. Chusta przepiękna, kolorki cudne. Kojarzy mi się z tortem czekoladowym z wiśniami mniam:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna chusta, bardzo urocza, miejsce bardzo milusinskie,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna chusta, znam tę włóczkę i już sobie wyobrażam jak mięciuteńka jest ta chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze u Ciebie śliczne kolory :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna chusta :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka finezja w doborze kolorów tylko podziwiać pozdro.

    OdpowiedzUsuń